Som fagperson i en af vores samarbejdskommuner, kan du hente vores henvendelsesskema og udfylde de relevante oplysninger. Det er en fordel at give så specifikke oplysninger som muligt om den gældende borger. Husk kontaktoplysning på borger og eventuelt pårørende eller hjælpere, så vi kan kontakte borger for at lave nærmere aftale om udredning/afprøvning.

Du kan læse nærmere i vores ydelseskatalog, hvilke ydelser kommunikationsteamet kan tilbyde. Hvis du ved hvilken ydelse du har brug for vores hjælp til, noteres dette i henvendelsesskemaet. Hvis du er usikker på hvilken ydelse du skal benytte, kan du altid kontakte os.

Du kan hente vores henvendelsesskema her:

Du kan hente vores ydelseskatalog her:

Henvendelsesskemaet skal sendes til vores sikker mail:

Csh@mso.aarhus.dk.

Husk at skrive: "Til kommunikationsteamet" i emnefeltet.

Når vi har modtaget henvendelsesskemaet, og gennemgået sagen, vil afsender modtage en kvittering fra os.

Når vi har lavet en udredning/afprøvning i samarbejde med borgeren, laver vi et skriftligt notat. Heri beskriver vi vores udredning samt hvilke hjælpemidler der er afprøvet. Herefter giver vi forslag til forskellige løsninger på borgers funktionsnedsættelse, herunder forslag til bedst og billigst egnet hjælpemiddel. Vores beskrivelse sendes til den sagsbehandler i samarbejdskommunen, som har sendt henvendelsesskemaet. 

Er der behov for ydderligere oplysninger omkring borger eller din kommunes serviceniveau, kontakter vi jer.