Er du ansat i Aarhus kommune og er i kontakt med en borger der har en problematik i forhold til siddestilling eller tryksår?

  1. Kontakt den borgerkonsulent der er tilknyttet din borger.
    • Vurderer borgerkonsulenten at problemstillingen er kompleks, sendes sagen videre til SOL.
  2. SOL vurderer igen om Mobilitetsteamet skal kontaktes.

Har du spørgsmål til vores tilbud kan du kontakte os per mail eller telefon.

Er du borgerkonsulent i Aarhus kommune, og bliver kontaktet af en borger eller anden fagperson angående en siddestillingsproblematik, har du mulighed for at sende sagen videre til Sundhed- og Omsorgslinjen (SOL), hvis du vurderer sagen er for kompleks.

Er du ansat i Sundhed- og Omsorgslinjen (SOL), kan du kontakte os hvis du har spørgsmål, brug for faglig sparring eller ønsker vi skal deltage i eller overtage en kompleks sag. Det er din vurdering, hvornår en sag er kompleks for dig. Du kan kontakte os per telefon, via mail, eller udfylde et henvendelsesskema.

 

Hvis du har brug for hjælp til siddestilling eller lejring hos en borger med tryksår, kan du kontakte os per telefon, via mail eller CURA. 

Hvis du opretter en henvendelse i CURA, skal henvendelsen oprettes til en organisation: CSH Mobilitet.