Support til borgere med bevilligede IT-hjælpemidler i hjemmet
For at kunne få hjælp fra Center for Syn og Hjælpemidlers IT-support, skal du have fået bevilget dit IT-udstyr via Lov om Social Service (Serviceloven), og hjælpemidlerne skal kun være til privat brug i hjemmet.
IT-Hjælpemidler Syn Support træffes ved
- at ringe til telefon 70 25 04 22 i telefontiden
- eller skrive en e-mail til msj.hmc@aarhus.dk med kort beskrivelse af problematik og telefonnummer, der kan ringes retur til
- du vil blive kontaktet så hurtigt, det er muligt.
Hvordan kontakter jeg IT-hjælpemiddel-support?
IT-Hjælpemidler Syn Support træffes ved
- at ringe til telefon 70 25 04 22 i telefontiden
- eller skrive en e-mail til msj.hmc@aarhus.dk med kort beskrivelse af problematik og telefonnummer, der kan ringes retur til
- du vil blive kontaktet så hurtigt, det er muligt.
Kan jeg kontakte IT-hjælpemidler-support, hvis jeg bor i en anden kommune end Aarhus Kommune?
Bor du i en kommune, der har samarbejdsaftale med Center for Syn og Hjælpemidler, kan du kontakte IT-support, hvis du oplever problemer med dine IT-hjælpemidler.
Center for Syn og Hjælpemidlers samarbejdskommuner i forbindelse med IT-support er
- Skanderborg Kommune
- Odder Kommune
- Samsø Kommune